HodL a Holdig

HodL a Holdig

Mégis lesz valódi use case-e a UNI-nak?

így ugrottam vissza a uniswapba...

2022. december 17. - WannabeSeanConnery

Az előző bejegyzés tartalmából: azt fejtegettem, hogy a UNI token ára nincs egyenes arányosságban a uniswap pénzváltó sikerességével, ezért némi fontolgatás után vissza is váltottam a UNI tokenjeimet ETH-ra. Nos, most úgy néz ki, hogy előfordulhat, hogy mégiscsak lesz összefüggés a váltó forgalma és a váltóhoz tartozó natív token a UNI ára között.

Az új, még be nem vezetett koncepció az, hogy a UNI token hodlerek részesedést fognak kapni a uniswapon történő pénzváltások jutalékaiból, a likviditást nyújtók mellett. Mindezt úgy, hogy a felhasználóknak nem kell magasabb árat fizetniük a pénzváltásokért. Egyelőre tesztelik ezt az elképzelést. December 2-ától 120 napon keresztül néhány pool-ban visszatartják a swap fee-k egy részét, ami a jövőben majd a UNI token tartókhoz vándorol. A kísérletben azt vizsgálják, hogy ezekben a pool-okban visszaesik e a likviditás nyújtási kedv, hiszen ezzel a módszerrel csökkenni fog a likviditás biztosítók bevétele. Van akinek nem tesztszik ez a fajta koncepció, de nagy többség szerint működőképes lesz az elképzelés. Tehát ha minden jól alakul akkor a UNI token tartók passzív bevételhez fognak jutni a jövőben.

Szóval meglehet, hogy elkapkodtam a dolgokat amikor visszacseréltem a UNI-jaimat ETH-ra. Igaz, mint azt az előző bejegyzésben is írtam 10%-os haszonra tettem így szert ETH-ban. Ha viszont most újra visszacserélem akkor több UNI-t tudnék bezsákolni, mivel azóta gyengült a UNI azt ETH-hoz képest. Ennek ellenére mégse ezt tettem. Úgy döntöttem nem bolygatom a portfólióm Ether-jeit, inkább pár MATIC eladás révén szállok vissza UNI-ba. Már csak azért is döntöttem e mellett mert előfordulhat, hogy nem fogadják el ezt a koncepciót, még ha erre kevés is az esély.

221215.png

Portfólióm jelenleg így néz ki, most egy darabig ráülök a kezeimre és nem nyúlok hozzá, legfeljebb néhány százaléknyi MATIC-ot cserélek még el valamire, vagy vásárolok még valamit ha a pénzem engedi.

A bejegyzés trackback címe:

https://hodl-a-holdig.blog.hu/api/trackback/id/tr4918004774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása